Thursday 16 April 2009

Blogoversary Gift Poll / Bloggeburtstagsgeschenk Umfrage

PhotobucketIt's going to be my blogoversary in 2 days...
4 years of Melly's LacePlace...
I want to give a nice gift to all my readers and dear friends.
But since everyone likes different things I started a poll.
You can choose which sock pattern you would like to receive on blogoversary-day.
The pattern with most votes will be up for free download for a few days.

(btw. you can choose more than one pattern in this poll...
to view the patterns just click on the links in the "my patterns section" of this blog.)
and you can also leave a comment, if you wish...I would appreciate that!

PhotobucketIn zwei Tagen feiere ich meinen Bloggeburtstag...
4 Jahre Melly's LacePlace...
....da möchte ich meinen treuen Lesern und Freunden etwas schenken.
Da die Geschmäcker aber verschieden sind, mache ich hier eine Umfrage.
Ihr könnt mich wissen lassen, welches meiner Kaufmuster ihr gerne als Geschenk haben möchtet.
Das Muster mit den meisten Stimmen wird es dann für ein paar Tage als freien Download geben.

(übrigens: Ihr könnt auch mehrere Muster wählen...
um die Muster anzusehen, klickt einfach auf die entsprechenden Links in der Seitenleiste unter "my patterns")
und ihr könnt auch gerne einen Kommentar hinterlassen, ihr wisst ja, da freu ich mich immer drüber!



edit 04-18-09: I have replaced the actual poll with a screenshot.

No comments:

Post a Comment