Sunday 27 August 2006

Looking back.....Happy Birthday, Cynthia!


Photobucket - Video and Image Hosting 7 years ago Cynthia(<-klick to see last years post) was born and brought some more sunshine into my life.

My lovely daughter is celebrating her Birthday today and looking back i must say:
These have been the most exiting, exhausting, interesting and wonderful years of my life.

Dear Cynthia,
another year has past and you changed a lot. You have grown another 6 centimeters, gained 6 pounds and learned to do a lot of things on your own.
You have been shopping on your own (yes, i have waited in front of the grocery-store, but still...), reminded me what to buy in the stores and delighted everyone with your actor-skills. You have learned quite a few poems by heart.
I love you, my little Butterfly!
love and hugs
Mummy

Photobucket - Video and Image Hosting Vor 7 Jahren wurde Cynthia (<-klick um den Eintrag vom letzten Jahr zu sehen) geboren und brachte noch mehr Sonnenschein in mein Leben.
Meine wundervolle Tochter feiert heute ihren Geburtstag und im Rückblick muss ich sagen:
Dies waren die aufregendsten, auslaugendsten, interessantesten und trotzdem schönsten Jahre meines Lebens.

Liebe Cynthia,
schon wieder ist ein Jahr vergangen und Du hast Dich sehr verändert. Du bist nochmal 6 cm gewachsen, hast 3 kilo zugenommen und hast gelernt noch mehr Dinge selbst zu tun. Du warst alleine einkaufen(na ja, ich habe vor dem Geschäft gewartet...aber trotzdem), hast mich an bestimmte Dinge erinnert, die ich nicht einzukaufen vergessen wollte und hast jeden mit Deinen Schauspielkünsten verzaubert. Du hast auch einige Gedichte auswendig gelernt.
Ich liebe Dich, mein kleiner Schmetterling!
Küsschen und Knuddels
Deine Mamily

HAPPY BIRTHDAY !!!!!!!

No comments:

Post a Comment