Wednesday 24 December 2008

To all: Season's Greetings / Für alle: Festliche Grüße




Photobucket We (my girls and I) wish you all a very Happy Christmas or Hanukkah or Kwanzaa
or whatever you are celebrating this time of the year.
Please keep safe, if you are traveling and have a blessed time with your loved ones!

I also want to say thank you to ALL MY DEAR FRIENDS,
who read my blog, cried and laughed with me, left comments now and then or sent me e-mails.
You are all the best and you make all of this worth while.
Thank you for supporting and encouraging me!
love and hugs



Photobucket Wir wünschen Euch allen ein frohes und gesegnetes Weihnachtsfest
oder Hanukah oder Kwanzaa oder was immer ihr in dieser Jahreszeit feiert.
Bitte passt gut auf Euch auf, wenn ihr verreist
und habt eine tolle Zeit mit denen, die Ihr lieb habt.

Ich möchte auch DANKE sagen an ALLE MEINE LIEBEN FREUNDE,
die mein blog gelesen haben, mit mir geweint und gelacht haben, Kommentare hinterlassen haben oder mir E-mails geschrieben haben.
Ihr seid einfach die Besten und ihr gebt diesem blog seinen Sinn.
Danke für Eure Unterstützung und Ermutigung!
Ganz viele Knuddler


No comments:

Post a Comment